2014. november 18., kedd

Boldog őszi napok | Happy fall days

Mert egyre jobban szeretem az őszt R🍃🍂🍁🌱R

A magyarországi házunk udvarán áll egy hatalmas diófa. Az évek alatt nagyon sokat nőtt. Évről-évre minden ősszel egyre több lehullott diófalevél volt az udvaron. Az egyik ilyen falevél összegyűjtés során fotóztam le, az akkor még alig 1 éves kissrácom a levélkupac közepén. Amióta ő van nekünk -mivel őszi baba- egyre jobban és jobban szeretem az őszt és mindent ami ezzel az évszakkal jár. 
Az oldal alapjának kraft kartont használtam. Erre rétegeztem a BG Mon Ami papírját, fehér kartont, faerezet mintás és parafa csíkot. Elhelyeztem rajta a fényképet, ami alá zöld alapkartonból alátétet vágtam.

Összegyűjtöttem minden Sf falevelet. Imádom ezeket a formákat! Mindegyiket különbözően más-más színnel tintáztam.  (Tintákat ITT találsz)
Játszottam a színekkel és a bennük rejlő a lehetőségekkel, majd Glossy Crackle accents repesztőlakkal vontam be a felületüket. Rögzítés után következett a címfelirat elrendezése és az apróbb kiegészítők (dekorgomb, matricák) elhelyezése.


A teljes cikket a Scrapfellow blogján olvashatjátok.
You can read the full blog post on the Scrapfellow blog.

Részletfotók:











 *** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo


>>> Felhasznált termékek | Supplies  <<<


Basic Grey-Mon Ami 


Crackle Accent
Aplha
Chipboard Fall leaves

1 megjegyzés: