2014. november 21., péntek

Akkor és most | Then and now

Hetekkel ezelőtt dolgoztam egy nagyobb projekten, amikor elém került ez az óvodáskori fénykép. Imádom a régi fotókat, szerintem felbecsülhetetlen kincsek. Pláne ha van pár csendes perced arra, hogy el is mélyülj benne! Szeretem nézegetni és elgondolkozni azon, milyen is volt akkor, hány éves lehettem stb... és visszatekintve, hogy én mennyire szerettem azt a matrózos ruhácskát!
Gondoltam készítek egy "Akkor és most" témá oldalt. 
Mert azóta nagyon sok év eltelt és óriási a változás.

Az oldal készítésének leírását a Scrapfellow blogján találod | The full blog post on the Scrapfellow.
Azt már biztos, hogy készítek még ilyen oldalt! ;)


Részletfotók | More photos










 *** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!
xoxo

>>> Felhasznált termékek | Supplies  <<

Notes & Things- Signed
Notes & Things- Ephemera
EK Tools-Circle punch
Brighton Pier- Gold stars vellum 

Studio Calico- Brighton Pier 6x6

Flair buttons -Once

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése