2014. augusztus 2., szombat

Scraptábor 2014 | Scrap camp 2014



Igen, igen ahogy Veka képén is látszik, scrapbook táborba készültem és a múlt hétvégét ott is töltöttem!
A kép pedig tökéletesen visszaadja a készülődés "feeling"jét.
Azt, hogy napokkal előtte már készülődünk, pakolunk és izgatottan várjuk a tábor időpontját, a találkozásokat!
Én egy nagyon hosszú 26 órás utazás után érkeztem Tarjánba, a tábor helyszínére.

Innen indultam:
Dover fehér sziklái | Dover white cliffs

és ide érkeztem:
Sziget Panzió
(a kép forrása: http://tarjan.utisugo.hu/)

A tábor programjai:

Péntek délután elkezdődött az ismerkedés és a beszélgetés.
Jó volt találkozni a több éves, régi scrapperekkel és mindemellett sikerült új hobbitársakat is megismernem! Lehetőségünk volt előrendelések átvételére, vásárlásra és új termékek megismerésére.
A Pentart termékeket a tábor ideje alatt kipróbálhattunk és használhattunk is.
Rengetegen alkottunk (még éjjel is!), sokat beszélgettünk, jól éreztük magunkat.
Kinek mi volt épp kedvére való.

A tábori fényképcserés játékban Gólya (Timi) fényképét kaptam. Már maga az alkotás is egy izgalmas kihívás.

A fotócserés játék lényege, hogy a kisorsolt fényképpel kell egy 30x30 cm-es hagyományos oldalt készíteni. Ehhez a képet küldő -tetszés szerint- ad néhány instrukciót vagy egy rövid leírást. A szervező ezt név nélkül továbbítja az alkotónak. Az elkészült alkotások sorszámozva kikerülnek a tábor egyik falára és a táborozók megtippelhetik, ki melyik scrapbook oldalt készítette. A helyesen tippelők pedig ajándékot nyerhetnek.

A Scrapfellow csapatából Bee/Szilvi és Veka is készültek tábori workshoppal,
amelyeket mindenki lelkesen készített!

És végre együtt lehetett a Scrapfellow csapata,

íme a legújabb Scrapfellow selfie:
Iza, én, Szabina, Szilvi, Veka, Ági, Noémi

Végül egy közös csoportkép a tábor résztvevőiről:
+Kovaxka Ildi
Fantasztikus élményekkel, emlékekkel lettem gazdagabb!

*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo 

2 megjegyzés:

  1. Itt is köszönöm a csodás oldalt, imádom! És annyira örülök, hogy a padtársad lehettem, kösziii! <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen Gólya! :) Én is örülök, hogy egy ilyen fantasztikus embert megismerhettem! ;) :)

    VálaszTörlés