2014. június 9., hétfő

Kávé idő | Coffee time

Megjelent a következő inspirációm a Scrapfellow-n!
Ezzel együtt új kihívás is indult, ezúttal velem! A témakihívás részleteit itt a fórumban olvashatjátok.
Az oldalon az egyik kedvenc "én időm" található, ugyanis amikor alkalmam van rá nagyon szeretek kávézóba járni, barátokkal találkozni. Szeretem a szépen díszített cappuchinot, lattet.
 Ez szerintem néha már művészet ;)
..és ha egy pillanatra is, feldobja a napom, mosolyt csal az arcomra. :)


Ha neked is van ilyen "én időd" amit szívesen megörökítenél, akkor készíts róla egy scrapbook oldalt,
amit linkelj be a SF Játékok-kihívások fórumába!

A témakihívás határideje: 2014. június 22. éfjél

A nyeremény: 2000 Ft-os SF vásárlási utalvány


Továbbá szeretettel ajánlom -az oldalamon is használt-
 Noémi (Kolibri) által tervezett 'Legyünk barátok' akrilbélyegző készletét.



Az akrilbélyegzőn először az egyik szöveget tintáztam rózsaszín tintával, a másodikról letöröltem. Bélyegeztem.
Majd a második szót tintáztam szürkével és az elsőről töröltem le. Íme az eredmény:



*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

 xoxo 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése