2014. június 3., kedd

Greenwich park

A Facebookon már biztosan láttátok, hogy abban a megtiszteltetésben lehet részem, hogy a Scrapfellow-nál  kreatív csapattagként vendégeskedhetek!
A személyes bemutatkozásom itt, a bemutatkozó cikkem pedig itt olvasható.

Fogadjátok szeretettel az első bemutatkozó oldalam:

Egy Basic Grey-Mon Ami Rue papírjából vágtam ki egy részletet. Mivel ez tökéletesen passzol a fényképemhez. A fotó  színeit  (kék égbolt, zöld fű) az alapkartonra is átvittem. A karton felső és alsó vízszintes harmadán  kék és zöld tintával tintáztam és misteztem. 
A Silhouette Online Store-ból letöltöttem egy London városának látképét 

és ebből készítettem egy stencilt, amit gessoval maszkoltam, így szimbolizálva London csodálatos felhőkarcolóit.
A komment




Felhasználtam | Supplies
fehér alapkarton/white cardstock,  Basic Grey Mon Ami 12x12 papír/paper,
Silhouette vágósablon/cut file, négyzet/checkerboard stencil, gesso,
csillag/star chipboard, betű/alpha chipboard, geotag chipboard
fekete és fehér (Inkssentials) toll/black and white(Inkssentials) pen
Scrapfellow-Ajándékcímkék akril bélyegző/clear stamp
arany dekortapasz/gold washi tape
Snap! zöld betűmatrica, Tattered Angels kék/Glam és zöld/Glimmer mist
Studio Calico címkék/labels, Studio Calico chipboard szófelhő
Tim Holz kék/tumbled glass és zöld/shabby shutters tintapárna/ink pad, +applicator
Silhouette Cameo cutting machine,
gémkapocs/Thrombones paper clips
meditáció/meditation dekorgomb, 3d ragasztókocka
Sf candy button, Sf címke/labels, kék/blue baker twine
Dear Lizzy dátumbélyegzők/date stamps
StazOn JetBlack tintapárna/ink pad
kétoldalas ragasztó/double sided tape

*** 
Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

  xoxo 
Timi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése