2014. május 16., péntek

Southend on sea tengerpart | Southend on sea beach

Amikor a Felixstowe-s oldalamat készítettem, előhívattam ezt a fényképet is.
Úgy gondoltam egy oldalpár lesz belőle, így ugyanazt action-t és beállítást használtam mindkét fotón.
 Aztán augusztus óta csak a fiókban várakozott a fénykép,
 hogy scrapbook oldal legyen belőle.
 Most elkészült :)
Southend egy tengerparti üdülőváros Angliában, ahol mi is eltöltöttünk egy csodás napot.
Életemben először jártam itt, és hatalmas élmény volt. Remélem idén is újra láthatom!
A Southend Pier a világ leghosszabb sétamólója, 2158 méter hosszú.
|
Southend Pier is a major landmark in Southend-on-Sea. Extending 1.34 miles (2.16 km) into the Thames Estuary, it is the longest pleasure pier in the world


És az apróbb részletek:

Itt egy kagylót fújtam le arany spray-vel.









Köszönöm, hogy itt jártál!
 Thank you that visited my blog!

*****Update 14/05/2014*****

Amikor elkészítettem ezt az oldalamat, nem is gondoltam volna, hogy ilyen apró örömök fognak érni. :)
| My happy moments |

1. Egyetlen éjszaka alatt 93-an pinnelték; | one night arrived 93 pin

2. A Studiocalico.com oldalán a Popular között szerepelt; | My page between the Populars

3. Anna-Maria Wolniak kommentelt; | Anna-Maria Wolniak commented my layout

4. Anna Maria Wolniak a Studio Calico creative team inspirations mappába pinnelte
 | Anna Maria Wolniak pinned my layout


5. A Scrapbook.com is pinnelte a munkámat. | The Scrapbook.com webpage pinned my layout.

 xoxo
Timi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése