2014. április 21., hétfő

Brighton kerék | Brighton Wheel

A scrap.hu felkérésére, A hangulat fedélzetén című kihívásra
 készítettem egy a mood board táblát és ezt a hagyományos oldalt.

Az inspirációs tábla | My mood board:

A feladat: az inspirációs tábla alapján készíteni valamilyen scrapbook alkotást,
melyen a mood board tábla legalább 2 elemét felismerhetően használod.
(Hagyományos-, digitális alkotás, lakásdísz és képeslap) 
és azt a scrap.hu A hangulat fedélzetén című kihívásnál a Képfeltöltés albumba feltölteni.

Határidő: 2014.május 19. éjfél
Nyeremény: Nőicsizma Design vásárlási utalvány

Az én inspirációs oldalam:

Az alapkartonra stencillel készítettem a szeletelt köröket, amelyekből 1-1 részt arany filccel emeltem ki.


Ceruzával és betűsablonnal megrajzoltam a címfeliratot, amelyet vékonyhegyű filccel vonalkáztam és Glossy Accents-szel kiemeltem. Szórtam bele egy pici csillámport is.


*****Update*****

Anna-Maria Wolniak (Poland scrapbooker) liked, commented and added to her inspiration book my layout! 
I'm so happy!!!
 
    


 xoxo
Timi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése