2014. március 6., csütörtök

Virágszerelem | Flower love

Ezen az oldalon a kedvenc virágaimat szedtem egy csokorba. 
Igyekeztem egyforma színű képeket keresni, hogy később harmonikusak legyenek egymással.
De egyébként ezek a virágok minden színben jöhetnek! ;)


{ Felhasználtam / Supplies }
Pebbles- Front Porch paper pad, white cardstock, Large Circle Lattice stencil, Pentart structurpaste, Studio Calico Mister Huey's mist, washi tape, flower charm, Scrapfellow chipboard, pearls, golden dots, white and pink tulle, pink baker twine, green rhinestones, waterdrop dots, Crackle Accents, heart punch, Papermania alpha minis, sewing machine, Tattered Angels Glam glitter paint, Prima Arco Iris flower (resin cabochons), double sided foam tape, Martha Stewar Doily lace punch

 Stencilezés, fröcskölés, fotók kiemelése

 egy ezüst színű charm, amit egy kicsit lefújtam arany spray-vel


chipboard repesztése Crackle Accents-szel

A struktúrpasztás stencilezés folytatása csillámos misttel
(ezt nem tudtam természetes fénynél fotózni, mert akkor nem látszik)

Légy kreatív! így készült az a betűből e betű :)

***** Update *****

My page in Celine Navarro's board!!! I'm so very happy!!! 



***
Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!
 Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 

 xoxo
Timi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése