2014. március 4., kedd

Kávéidő | Coffee time



A hónapokkal ezelőtti scrap.hu-s "kávés" kihívásról jócskán lemaradtam, de mindenképp szerettem volna oldalt készíteni. Igazából csak a lattét kedvelem, a kávénak csak az illatát szeretem.
Nemrég olvastam egy fantasztikus idézetet a kávézásról. Teljesen azonosulni tudok vele Kacsintás 
Így felkerült az oldalamra is.  A fényképek alatt -ha felhajtjuk- még 2 fotó található.
A kávészemeket vágógéppel vágtam és Glossyval adtam neki a fényes felületet. A rétegezett papírokat 2oldalas ragasztószivaccsal kissé megemeltem.
Struktúrpasztáztam, varrtam, pecsételtem stb.-stb. szóval sokféle technikát alkalmaztam, saját megdöbbenésemre még arany spray-t is Nyelv kinyújtás
A chipboardoknál nem volt megfelelő betűm, így E-ből F és W-ből M betű lett ;)


Felhasználtam: / Supplies:
Pebbles-Front Porch paper, Studio Calico-Here+There, white cardstock, TCW Shattered circles stencil, Pentart structurpaste, washi tape, Scrapfellow chipboards and badge, cake lace, sewing machine, S.Cameo, Glossy Accents, Scrap Kreatúra handwriting clear stamp, Staz On-Jet Black ink pad, cork, Bo Bunny clear stamp, enamel dots, golden spray, Studio Calico Mister Huey's mist, Studio Calico roller date stamp, gold embossing powder, Dovecraft heat tool, double side tape, double sided foam tape













Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!
 Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 {Timi} 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése