2013. november 4., hétfő

Scrap.hu novemberi vázlatkihívás | Scrap.hu november sketch challenge

Múlt hónapban nagy öröm ért, mivel meghívást kaptam a Scrap.hu szerkesztőségétől a novemberi vázlatkihíváshoz, immáron másodszor! Hihetetlen módon örültem a felkérésnek! Majd rögtön neki is láttam a megfelelő oldalak felkutatásához.

A vázlatok, amelyeket választottam:

1. ColorConspiracy blogján találtam rá Nine hagyományos oldalára. Nagyon megtetszett a szürke-sárga-kék színkombináció. Sokat nézelődöm és inspirálódom ezen a blogon. Az oldal elkészítésénél a fehér alapkartonra fa mintát maszkoltam. Majd a fénykép- és az oldal jobb alsó részénél gessoval alapoztam, amelyre kerültek a festékek, pacák, pecsétek és mindenféle kiegészítők.


and my layout/ és az elkészült oldalam:
Boy



2. A második vázlatnak pedig Stephanie Bryan oldalára esett a választásom. Megfogott az oldal egyszerűsége és letisztultsága, valamint a monokróm színvilág, amit persze egy pici arany cérnával megbolondítottam. A fehér strukturált kartonra a bal felső sarokból kiindulva szürke festékkel fröcsköltem és pecsételtem is. Kevés alapanyagból viszonylag hamar elkészült az oldalam. Az eredeti Lindsay-Letter stamp szilikon bélyegzőket pedig pauszpapírból kivágott rombuszokkal helyettesítettem, amire ezüst zselés tollal írtam a feliratokat, majd a pauszpapír végeit felpödörtem.



My son




Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot!
Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!

Follow Me on Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése