2013. május 12., vasárnap

Art Cube kiállításon jártam

Az ArtCube egy nonprofit szervezésű, iparművészeti és gasztro kiállítás, ami pár vidéken élő fiatal kezdeményezése, s akik kedvelik az igényes kézműves és iparműves termékeket.


A kiállítás a művészeknek, a művészet kedvelőinek és kézműveseknek kertült megrendezésre a Debreceni Egyetem főépületében. Az első olyan rendezvény volt, ahol sok-sok kézműves résztvevő között a Scrapfellow is kiállított.
A scrapbook iránt érdeklődők számára a standjuknál Nyakacska Fruzsina fotóművész készített egy-egy polaroid képet, amelyet a látogatók egy 15x15 cm-es scrapbook oldalba foglalhattak a segítségünkkel. Én az alábbi gyorsoldalt készítettem emlékül:


Nagy volt az érdeklődés a scrapbooking iránt és remélem sok emberrel kedveltettem meg! Én személy szerint fantasztikusan éreztem magam, örültem a személyes találkozásoknak és nem mellesleg rengeteg élménnyel lettem gazdagabb.

Thank you, that you visited my blog! Have a nice day!
 Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! 
 {Timi} 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése