2013. április 18., csütörtök

Yabo mama album


Újabb munkám került fel a YABO blogjára. ITT olvashatjátok.

Lassan közeledik az anyák napja, így erre az alkalomra egy olyan emlékalbumot készítettem, amelyben a nagymama és az unokája közös fényképei, közös élményei szerepelnek. Kezdve a nagymamává válástól, szinte napjainkig. Így például az első közös ünnepek, egy közös játszóterezés vagy épp mozizás emléke is helyet kapott az albumban. 



A mama album elkészítéséhez Yabo mama albumot választottam. Hozzá négy féle 30x30 cm-es scrapbook papírt és alapkartonokat és címkéket használtam. 
Több helye alakítottam ki kartonból bővítéseket, amelyet az album méreteihez igazítottam ...

 ...vagy a betűre ragasztottam.

Itt például egy 30x30 cm-es scrapbook papírt osztottam 4 részre, amely minden irányba nyílik. Szalaggal rögzítettem, hogy az album lapozgatásakor ne legyen zavaró.



Most nagy kedvencem ez a gyönyörű dekortapasz :)


Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! {Timi}

Follow Me on Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése