2013. április 10., szerda

Interjú Bálinttal 2.

Ahogy tegnap ígértem, ma mutatom a részleteket a Crafting Ireland blogján megjelent munkámról.

Még évekkel ezelőtt Ali Edwards készített a kisfiával egy interjút. (A blogját linkeltem, mert ott még több kérdést találsz, ha te is szeretnéd elkészíteni emlékül ) Ez az interjú egy kérdőívszerű, érdeklődő beszélgetés a gyermekünkkel. Például, hogy mi az aktuális kedvenc elfoglaltsága, játéka, meséskönyve, étele vagy mit és mivel szeret nagyon játszani stb.-stb. Már alig vártam, hogy az én kisfiam is ebbe a korba érjen és elkészíthessem vele. Remélem évek múlva majd mosolyogva nézegetjük ezt a csodás emléket. :)

A történetet egy 30x30 méretű hagyományos scrapbook oldalon örökítettem meg:


Részletfotók:






Technikák:
A betűsablont maszkként használtam.
az eredmény
a keresztnevet is többször pecsételtem
Felhasználtam: Scrapfellow, Dekortapasz, Sodalicious termékeit

Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot!
Timi

Follow Me on Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése