2013. február 15., péntek

Digiből hagyományos játék

BeeDee a blogján digiből hagyományos játékot hirdetett. Részletesen leírja, ő hogyan készítette az oldalát. Én ezer éve nem készítettem digitális oldalt, így Bee egyik digitális munkáját készítettem el hagyományos scrapbook technikával. Vagyis egy kicsit hibrid is, mivel először a WA-ot (wordart) a papírra nyomtattam.

A bal oldal az eredeti digitális oldal, a jobb pedig a hagyományos.


A fotó mögé damask mintát pecsételtem, fehér papírdarabot téptem, tintáztam. A fényképet vászonra nyomtattam, majd köré Prima virágokat és stasszot tettem. A 3 pillangót pedig hődomborítottam, a két pici szívet Glossy Accents-szel emeltem ki.

Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot!
 Timi

Follow Me on Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése