2013. február 3., vasárnap

December Daily 2012

Ezt a 2012-es december napjai albumot nagyon sokáig készítettem és rengeteg munkám van benne. A végére jól el is fáradtam, viszont örülök, hogy teljesítettem a feladatot!

A borító
Az album mérete: 11cm x 20cm

Az oldalak:
Részletfotók:
sok-sok felhajtható rész :)

struktúrpaszta, stencil és csillámpor
a papír felületén csillám mist spray
pecsételés
címkék
tortacsipke, strasszok

domborítás



Rengeteg mindent felhasználtam:

a fotókat Photoshoppal színeztem., BG-Little black dress 15x15 papírkészlet, szürke vászontextil, csipke, fehér alapkarton, varrás, szalag, arany cérna, gesso, Scrapfellow.com chipboard, minta- és formalyukasztó, Dekortapasz.hu washi tape, nyomtatható vászon, Dido- Little birdie told me II. digitális készlete (borítón a madár), csillám mist, strassz, miltonkapocs, Yabo.hu címkék és csillag milton, szegecs, faág, strasszkövek, sok-sok szilikonbélyegző, tortacsipke, baker twine cérna, kommentkártyák, kapu stencil, struktúrpaszta, csillámpor, domborpor, hőlégfúvó

Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot! Timi

Follow Me on Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése