2012. december 30., vasárnap

Scrapbook posta

A scrap.hu weboldalon minden év november/decemberében kihirdetésre kerül egy ajándékozási játék. A "karácsonyi ajándék egymásnak" egy játék, amely játék során meghatározott szempontok alapján scrapbookos ajándékot készítünk egymásnak, mindenféle scrapbookos aprósággal jól megpakolva. A csavar a dologban az, hogy a szervező segítségével kapunk egy nevet, aki számára elkészíthetjük a meglepetés karácsonyi képeslapot, mindezt persze teljes titokban. Így senki sem tudja, hogy kitől fog levele érkezni. Az én meglepetésem is épségben megérkezett hozzám, épp december 24-én, amit el is helyeztem a karácsonyfa ágain. Alig vártam, hogy kibonthassam!


Nagyon szépen köszönöm Mackónak a scrapbookos kincseket, amelyeket már használatba is vettem! :D

Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot!
Timi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése