2012. július 26., csütörtök

Házi gyöngydísz készítése scrapbookhoz

Házi gyöngydísz készítésére egy saját tutorial-t szeretnék nektek megmutatni, amelyet én még sehol nem láttam. Lehet hogy létezik valahol, nem tudom, de én a saját elgondolásomat szeretném bemutatni. Amikor a legjobban kellett tanulnom, mindig akkor pattantak ki az ember fejéből a jobbnál-jobb ötletek és akkor alkothattam volna a legjobban. Komolyan vissza kellett fognom magam, hogy ne csináljam meg rögtön. Aztán szépen lassan teltek a napok, múltak a vizsgák és most eljött az idő, hogy szabadidővel is rendelkezem, s így elkészítettem ezt a leírást.

Három-féle variációt fogok mutatni ugyanarra a technikára:

Téma: Gyöngydísz készítése gyöngytollal


1. variáció:
Vágógéppel kivágott írásvetítő fólia sablont gyöngytoll  (Paper Pen/Perlen Pen) segítségével gyöngyözzük.


  

2.variáció:
Kinyomtatok egy szabadon választott indát, majd ráhelyezem a fóliát és körbegyöngyözöm (1.kép). Legalább 1 napig hagyjuk száradni. Én este elkészítettem és reggelre már tuti jó volt.

Némely fotón látszik hiba a gyöngyözésben (3.kép). Túl közel helyeztem vagy csak egyszerűen a gyöngytoll volt túl híg. Több színűt használtam és meg kell mondanom, szinte mindnek más volt az állaga! Ilyenkor azt  lehet csinálni, hogy száradás után egy szikével szinte le lehet pattintani a gyöngyöt a fóliáról, majd a helyére újra nyomunk egy gyöngyöt.(4.kép)
Majd sziluett ollóval körbevágod az egészet és kész.



3.variáció:
Nyomtatás helyett szilikonbélyegzővel pecsételünk a kedvenc indánkból (1.kép) és a fentiek alapján a fóliára azt gyöngyözzük át. Javítás után, vágás és szintén kész a díszítő elemünk.



Remélem tetszett és sokan ki fogjátok próbálni!
Ha kipróbálod valamelyik variációt kérlek az alkotásnál hivatkozz erre a leírásra (nem kötelező, de megköszönném, ha már ennyit dolgoztam vele), illetve linkeld vissza ide egy kommentbe az alkotásod elérhetőségét, hogy én is megnézhessem.

Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot!
 Timi

 Follow Me on Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése